W dniach 9-11 czerwca 2017 roku klasa II D wybrała się na wycieczkę, na Mazury. W piątek o 8.30 grupa ruszyła w kierunku Mikołajek, gdzie  zwiedziliśmy Muzeum Reformacji Polskiej. Posiada ono unikatowy zbiór zabytków piśmiennictwa i druków polskich ewangelików. Później mieliśmy czas wolny, który poświęciliśmy na zwiedzanie Mikołajek i odpoczynek. Około godziny 17.00 dojechaliśmy do Nowego Mostu, gdzie zakwaterowaliśmy się. Resztę dnia przeznaczyliśmy na odpoczynek i grę w siatkówkę. W sobotę po śniadaniu, które było o godzinie 9.00 pojechaliśmy na spływ kajakowy, który był głównym celem naszego wyjazdu.

Po fantastycznej osiemnastokilometrowej przygodzie z wodą ,wiosłami, słońcem i komarami dotarliśmy do naszego ośrodka i zjedliśmy obiad. Wieczorem rozpaliliśmy ognisko, smażyliśmy kiełbaski oraz pianki. Siedząc przy ogniu, świetnie spędziliśmy czas na śpiewaniu i rozmowach. W niedzielę, zaraz po śniadaniu zostaliśmy wykwaterowani, po czym pojechaliśmy do kościoła w Ukcie. Gdy msza skończyła się ruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Trasa minęła szybko przy śpiewach i żartach. Na miejscu byliśmy ok. godziny 15.00.Wyczerpani, ale szczęśliwi wróciliśmy do swoich domów. Opiekunami wycieczki byli prof. Urszula Mioduszewska i prof. Krzysztof Grabowski.

Agnieszka Łojek, kl II D

Rekrutacja 2017

Samorząd uczniowski

Odwiedza nas 4 gości oraz 0 użytkowników.