Pokaz 1procent

W dniach 19-25.06.2015 r. grupa uczniów naszej szkoły pod opieką p. Marzanny Kisielewskiej wyruszyła w podróż do malowniczej Austrii i słonecznej Wenecji. W wycieczce brała również udział młodzież z Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem. Po długiej podróży zakwaterowaliśmy się w ośrodku wypoczynkowym położonym w miejscowości Treffen. Umiejscowienie hotelu w malowniczej, górskiej okolicy dało nam wiele możliwości spędzania wolnego czasu. Aby dotrzeć do hotelu, każdego dnia wjeżdżaliśmy gondolkami – kolejką górską. Widok z takiej wysokości był niesamowity. Tuż po przyjeździe udaliśmy się na szczyt Gerlitzen.

Po powrocie z wędrówki odbyła się dyskoteka, w której chętnie wzięliśmy udział. Następnego dnia, tuż po pysznym śniadaniu, wyruszyliśmy na przełęcz Tscheppaschlucht. Następnie wspięliśmy się na wieżę widokową Pyramidenkogel, gdzie za niewielką opłatą mogliśmy podwyższyć poziom adrenaliny we krwi, zjeżdżając z dużej wysokości metalową rurą. Czwartego dnia, żądni nowych wyzwań, wyruszyliśmy do Wenecji. Barką turystyczną dotarliśmy na słynny Plac św. Marka, który skupia najważniejsze zabytki miasta: przepiękną bazylikę, Pałac Dożów i Wieżę Dzwonniczą. Mieliśmy także okazję podziwiać dwa najsłynniejsze mosty weneckie: Most Westchnień oraz Rialto. Po zakończeniu spaceru z przewodnikiem, mieliśmy czas dla siebie, w którym mogliśmy kupić pamiątki i uwiecznić uroki Wenecji. Kolejnym punktem programu był spacer po wybrzeżu Morza Adriatyckiego. Późnym wieczorem, zmęczeni, a jednocześnie zadowoleni, wróciliśmy do hotelu. Kolejny dzień był pełen niezapomnianych przeżyć. Z samego rana, mimo ulewnego deszczu, wyruszyliśmy do rezerwatu makaków. Ostatniego dnia, w drodze powrotnej do Polski, wstąpiliśmy do urokliwego Wiednia, który wywarł na nas niesamowite wrażenie. Niestety, wszystko, co dobre, szybko się kończy. Jednak przygody, które mieliśmy okazję przeżyć, pozostaną w naszej pamięci na długo.

Justyna Żurowska i Joanna Tworkowska

Rekrutacja 2017

Samorząd uczniowski

Odwiedza nas 76 gości oraz 0 użytkowników.